Slut...

....så lider semestern mot sitt slut.
Tungt att veta att även sommaren lider sakta mot sitt slut.
Ett år till att arbeta innan ledighet...

Måndag morgon och flera veckor framåt kommer att bestå av bilköer med tanke på alla vägbyggen som pågår där jag kör....seeeeeeeeeeeeeegt. Fast bara gilla läget. Kliva upp med ett leende, spackla sig och försöka göra det bästa möjliga av dagarna som kommer.

Sammanfattningsvis så har det varit en bra semester. Har hunnit med en vecka i Bulgarien med föräldrar och barn. En fantastisk dag med min dotter i Norrtälje. Fick med mig alla barnen på en dagstur till Kolmården.
Träffat mina fantastiska vänner, de som jag inte träffat ser jag fram mot att se i höst.

Så , igång med det mentala. Rätt inställning! Det blir KANONKUL att jobba på måndag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0