TACK VÄNNER FÖR ATT NI FINNS!

Jag är så oerhört tacksam och lycklig över mina vänner. E, fasiken, jag får tårar i ögonen. Hon är mitt allt. . I morgon är det midsommarafton, då kommer hon å sonen hit. Är så lycklig för det. Den kärlek och respekt jag känner för henne, det är som att ha fått en syster sent i livet. Sedan har jag min underbara Y, hon som alltid oavsett hur det är ställer upp för mig. En helt underbar kvinna, som träffat en helt fantastisk man. Det är så himla skönt att veta att dom finns nära,att dom alltid finns för mig. Dom är helt underbara. Är så tacksam. Sedan min älskade F, som funnits i mitt hjärta sedan gymnasiet, å vad vi gått igenom mycket tillsammans genom åren. Min kärlek för dessa vänner är outgrundlig, å jag hoppas att jag alltid får ha dessa människor omkring mig i mitt liv, tills jag blir gammal.

Vad vore jag utan mina vänner? Vilken tomhet, vilken sorg det måste vara att inte ha så fina vänner.

Trevlig midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0