"Finn din livsuppgift"

Grått ute...grått inne...
Sitter här ensam efter en tråkig dag på jobbet.
Min kärlek har fullt upp, mina barn är hos sina pappor.
Vissa säger att man kan njuta av ensamhet och tystnad....men jag vet inte...Ibland kanske, men jag har inte funnit charmen i det riktigt.

Skulle behöva få energi från något eller någon. En spark i baken för att trigga in min egentligen positiva livsinställning. Jag önskar att det kom massa kreativitet in i kropp å hjärna. Akvarellblock finns här.....dator och massor att skriva också.........men jag känner inget flöde, ingen motivation att dra igång något...

Har flera toma timmar framför mig. Precis fått hem ett par böcker, varav den ena heter "Finn din livsuppgift".....det är kanske det som är kvällen för mig. Att lägga mig i soffan, stänga av den skränande radion och bara gå in i boken.....kanske....vem vet...så kanske jag finner min livsuppgift då...hittar motivation och driv att göra det som jag är bra på och tycker är kul.

Finn din livsuppgift : med munken som sålde sin Ferrari (inbunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0