TRÅKIGT!

Trist, uttråkad....soffan har nu varit min vän senaste fyra dagarna och jag ser ingen ljusning.
Ska träffa vänner i morgonkväll är tanken. Måste jag fixa det!! Jag ruttnar bort här i min ensamhet.
Det ges mycket tid till tanke och reflektion när man ligger här och stirrar upp i taket. Jag önskar att jag blev klokare av dessa tankar. Fast jag kommer ingenstans. Så mycket jag skulle vilja ha fix i livet. Ibland tror man att man har det, sedan så är det väck...Bara börja från ruta ett igen.............
Det är TRÅKIGT att börja från ruta ett om och om igen. Fasiken kan man inte hoppa över några steg. Rita en måltrappa, sätta visionen och sedan hoppa över lite?

Nä....jag vet, det går inte..Bara ta den hårda vägen igen. Börja i botten av uppförsbacken, ta ett steg i taget och sakta söka efter målet.

Men kan åtmintsone min j...a nackvärk ge sig då..............sen får jag väl börja klättra uppåt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0