Dejta-ett cv-en intervju

Kan ju inte låta bli att förundras över de olika parameterar som gäller vid dejting.
Jag har ju varit med ett tag. Just nu kan jag jämföra min dejtingfrekvens med torkan i Saharas öken..

Ändå himla spännande...Du träffar en människa, som du egentligen inte vet mycket om. I allafall om det är via nätet där jag träffar mina dejter..
Sedan så börjar förhöret, över en fika eller kanske en middag...
I bästa fall så flyter samtalet väl, i värsta fall, så får du skylla på att du har tvättstugan hemma..

Det som är faschinerande det är när man skiljs åt. Man kan ha träffats en gång, två gånger...nu börjar man hunnit gå igenom sitt eget cv och förhoppningsvis lyssnat in cv:t från motpart...
Då kommer frågorna? Vill han ses igen? Vill jag ses igen? Intentionen....Blir man dissad? Ska jag dissa?

Det är då jag tänker på arbetsintervjuer, det är egentligen samesame...man går igenom sitt liv..Kryddar lite på sina styrkor, styr undan sina svagheter. Skakar hand, går därifrån..sedan en väntan....Kommer dom att ringa? Är dom intresserade??

Så frågan är får jag jobbet/ hittar jag mannen??


Kommentarer
Postat av: chattsidor

Jag gillar det här inlägget. Det är kort, informativ och saklig. Bra jobbat.

2011-09-26 @ 13:57:27
URL: http://www.flirting.se/dating-sidor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0