Förvånad..

...blir jag när jag loggar in här, inte varit här på länge...då jag ser att ett flertal personer varit in på min blogg för att se om den är uppdaterad..Säger som min dotter, jag skäms...att jag inte gjort några inlägg på länge....
I min dotters värld handlar det mer om timmar som hon inte gjort något inlägg...I min värld så handlar det just nu om veckor...

Ja livet tuffar på, vissa veckor går himla så snabbt...Så tycker jag det är med våren och sommaren. Var tog dessa fantastiska veckor och månader vägen?? Utanför skiner solen, fantastiska höstdagar. I balkonglådorna fortsätter mina blommor att frodas, utan att jag ens vattnar dem....

Idag tog jag å gjorde iordning mina vår/sommarskor..nu är dom undanstoppade i garderoben. Planen på att snarast handla vinterkläder till knodden..Fasiken, nästan bara tre månader kvar så är det jul...Känns abstrakt..Puh..även om det är mysigt att sitta i soffan, tända stearinljus..Hösten och vinterns veckor är sega, tunga, trista...Åh jag önskar så att det kunde få vara vår snart igen..

En ensam kväll i soffan, fast jag har lärt mig att förlika mig med tanken å tycker tom att det är skönt. Att bara vara. Att ladda batterierna...För så lätt jag har att koppla på turbon, å bara gasa å köra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0