Trött..

trött på att veta att det är 7 månder framför som är i ett ständigt mörker...
Mörkt när man vaknar, snart är det mörkt när man åker hem från jobbet.

Vinterkläder på. Varmt i affärer. Bitande kallt utomhus. Vindar som piskar i ansiktet. Regnfall som blöter ner allt i sin väg. Snön som faller, slasket som kommer. Skrapa is på bilrutan. Bilen som strejkar. Bussar å tåg som ständigt är sena.

Allvarligt!! Jag har insett för SÅ många år sedan att jag är född i fel land. Svårigheten är egentligen inte att flytta....problemet är bara att man har några barn, som man gärna vill ha med...vilket deras fäder och dom själva förmodligen inte skulle uppskatta...

Så......bara gilla läget. Tända ljusen på borden. Hoppas att man tar sig igenom en höst/vinter till. Kanske tom vill hända något roligt och positivt i livet denna period :-)

RMI....pratade man mycket om inom ledarskap...Rätt Mental Inställning...
Jo, det är nog det enda som räknas...fast jäklar vad trött jag känner mig...


Kommentarer
Postat av: mogna kvinnor

Tack så mycket för att ge en sådan underbar artikel. Jag väntar på din nästa artikel medstor nyfikenhet.

2011-10-01 @ 08:23:23
URL: http://www.flirting.se/mogna-kvinnor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0