Midsommar, vem sa att det är kul å trevligt??

Tack å lov för att jag har barnen hos mig.
Tack å lov för att jag har min fantastiska mamma i livet.

Annars hade det varit jäkligt ensamt..

Dessa förbaskade högtider. Där alla förväntningar är skyhöga.
Det ska vara vänner, det ska vara skärgård och nubbe.

Men alla vi singlar, som inte har någon. Vars vänner lever i relation och har all fokus på det storhelger.
Allvarligt, det suger när folk frågar vad man ska göra i helgen?

jadu...vara ensam...hänga vid tvn...datorn...

Nä fy fasiken. Det ända som håller en uppe är att veta att vi är många i detta avlånga land som tar oss igenom dessa helger. I bland kan man bli starkare....ibland är det bara skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0